wyszukiwanie zaawansowane
1 » 2 » 3 » Woreczek na magnezję CASSIN POLIMAGO RAINBOW4

Woreczek na magnezję CASSIN POLIMAGO RAINBOW

CASSIN
Woreczek na magnezję CASSIN POLIMAGO RAINBOW

Cena: 65,00 zł

Cena katalogowa: 79,90 zł

Oszczędzasz: 19%

Dostępność: na stanie - dostawa w ciągu 1-2 dni

Koszt wysyłki: od 9,90 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier DPD - 14,00 zł
Kurier InPost - 12,90 zł
InPost Paczkomaty24 - 9,90 zł
Kurier DPD z pobraniem +2,00 zł - 14,00 zł
Kurier InPost z pobraniem +2,60 zł - 12,90 zł

Numer katalogowy: CASSIN-40731

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

napisz recenzję dla tego produktu

  • Opis produktu
  • CASSIN
  • Recenzje produktu (0)
Woreczek na magnezję CASSIN POLIMAGO RAINBOW
Polimago to doskonały wybór do każdego rodzaju wspinania, wliczając bouldering, gdzie woreczek jest zaprojektowany, tak by stać w pozycji pionowej, kiedy zostawiasz go na ziemi, dzięki czemu nie wysypuje się z niego magnezja. 

Płaskie dno pozwala utrzymać woreczek w pozycji pionowej
Usztywniona krawędź zapewnia szeroki otwór podczas wspinaczki
Zaopatrzony w 15mm pasek z zatrzaskiem
Dwie pętle na pasek utrzymują optymalną pozycję woreczka na pasie
Taśmowy uchwyt na szczoteczkę

Waga: 85 g
Pojemność: 1.3L
Kolor: Rainbow
Firma CASSIN przez wiele lat była liderem w produkcji najwyższej klasy sprzętu wspinaczkowego. Mówiąc o marce CASSIN nie sposób nie wspomnieć o jej założycielu Riccardo Cassinie, który bez wątpienia był najwybitniejszym alpinistą świata. Jego spojrzenie na alpinizm i śmiałe dokonania, przejścia nowych dróg na dziewiczych ścianach wymagały nie tylko umiejętności i odwagi, ale również odpowiedniego sprzętu. Riccardo Cassin sam projektował i produkował niezbędne wyposażenie, a haki kute przez niego można do dziś znaleźć w takich ścianach jak Ovest di Lavaredo czy Grande Jorasses.

Po wojnie w roku 1947 roku marka Cassin rozpoczyna produkcję sprzętu i otwiera sklep w Lecco we Włoszech. Do produkcji trafiają kolejno haki (1947), młotki skalne (1948), czekany (1949) i karabinki stalowe (1950). Już w tamtych latach Cassin współpracuje z założycielem firmy CAMP Antonio Codega. W 1958 roku powstaje prototyp pierwszych uprzęży wspinaczkowych, a kolejne lata przynoszą coraz więcej wynalazków w dziedzinie alpinizmu, jak choćby tytanowe raki używane 1970 roku na Lhotse. W roku 2009 dochodzi do pełnej integracją marek CAMP i CASSIN. Po 120 latach działalności firma CAMP, w momencie, kiedy na świecie szaleje kryzys, podejmuje strategiczny krok, którego celem jest wzmocnienie marek CAMP i CASSIN. Połączenie tych dwóch marek pozwala na stworzenie szerszej i ciekawszej oferty produktów. Pełna integracja oznacza, że powstanie jeden dla obu marek dział badań i rozwoju produktu, przygotowania produkcji oraz sprzedaży. W związku z tym na całym świecie marki CAMP i CASSIN reprezentować będzie jeden dystrybutor dla danego kraju. 

Zrealizowanie tej fuzji ponownie podkreśla historyczną rolę odgrywaną przez CAMP jako lidera w produkcji sprzętu turystycznego i wspinaczkowego. Ta rewolucyjna zmiana na rynku przynosi korzyści klientom w postaci szerszej i lepiej dostosowanej oferty. Łatwiejsza dla klienta będzie również identyfikacja produktów i ich przeznaczenia. Marka CASSIN obejmie takie aktywności jak: wspinaczkę w lodzie, dry-tooling, wspinaczkę hakową i wielkościanową, wspinaczkę sportową i buldering. Natomiast CAMP skupi się na wspinaczce klasycznej, alpinizmie, narciarstwie wysokogórskim, wspinaczce na drogach via Ferrata, trekkingu letnim i zimowym oraz biegach górskich (trail running).

Połączenie CAMP i CASSIN pozwala na zaoferowanie klientom najszerszej oferty sprzętu wspinaczkowego i turystycznego na rynku. To połączenie 120 letniej tradycji i nowoczesnego podejścia do handlu i marketingu.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

{__INFO_O_PUNKTACH_RECENZJI}

Napisz recenzję
Pozostałe produkty z kategorii

Nowości w naszej ofercie

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych